Ops!Playkids, Atrax 2014’te “Dünyanın Eğlence Trendlerini” Tanıttı.

Ops!Playkids, Atrax 2014’te “Dünyanın Eğlence Trendlerini” tanıttı. Bu yıl ilk olarak katıldığı, ATRAX Fuarı’nda gördüğü yoğun ilgi ve yeni işbirlikleri, Ops!Playkids’in sektör hedefini daha da yükseğe taşıdı…

Eğlence ve oyun alanı markası olmasının yanı sıra, A’dan Z’ye oyun alanı kurulumu gerçekleştiren Ops!Playkids, ithalattaki hızı ve proaktif stratejileriyle, hem ürün tedariğinde hem de satışında sektörün en hızlılarından biri olarak tanınıyor. Bu yıl ilk olarak katıldığı Atrax Fuarı’nda da sahip olduğu sıra dışı bakış açısını, ulusal ve uluslararası sektör temsilcilerine ve ziyaretçilerine detaylarıyla tanıtma fırsatı bulabilmiş olmanın mutluluğunu yaşıyor.

Fuarlar, sıcak satışın ve sosyalleşmenin önemli platformlarından…

Bugünün global ticaret dünyasının e-mailler ve konferans görüşmelerle gerçekleştirilmesinin yanı sıra fuarların iletişim gücünü oldukça önemsediklerini belirten Ops!Playkids yöneticileri, Atrax 2014’ün ilk dakikalarından son anlarına kadar bu gücü hissettiklerini belirtiyorlar. Gerek marka kurumsal tanıtımlarını birebir gerçekleştirebildiklerinin, gerekse eğlence sektöründeki farklı oyun alanı kurgularını doğru olarak aktarabildiklerinin altını çiziyorlar. Öte yandan bir eğlence merkezinin ihtiyacı olan her ürünü ve hizmeti tek çatı altında topladıklarını ve talep edilen ürünlerin tahmin edilen de kısa süre içinde tedarik edilebileceğini stand ziyaretçilerine aktarabilmiş olmalarından dolayı da marka tanıtımına getirisi yüksek bir katkı sağladıklarını düşünüyorlar.

Standımızda, ürün kalitemiz ve hizmet standartlarımızla ön plandaydık…

Ops!Playkids yöneticileri, akıllarda daima soru işareti kalan “ürün kalitesi” sorgusunun da Atrax 2014 sayesinde silinebildiğini düşünüyorlar. Özellikle ürünleri dokunarak ve görerek satın almada, yatırımcının hissedebileceği risk faktörünü ortadan kaldırdıklarını düşünüyorlar. Bu nedenle olabildiğince fazla ürün çeşidini standlarına taşıdıklarını belirtiyorlar. Sektörde hem dizayn hem de kurgu olarak sıra dışı bir çizgide ve kalitede olduğuklarını stand ziyaretçilerine bire bir deneyimletebilmiş olmaktan da son derece memnuniyet duyuyorlar. Bu anlamda yüksek kalite algısını yansıtmak konusunda Atrax 2014’teki marka duruşlarını son derece başarılı buluyorlar. Zaten fuar sonrası gerçekleşen geri bildirimleri de bu başarının kanıtı olarak görüyorlar.

Ops!Playkids franchise görüşmeleriyle, yeni yatırımlar 2015’te…

Marka standında yer alan ürünlerin yoğun ilgi görmesinin yanı sıra özellikle AVM kurgusuna yönelik olarak hazırlanan ve “Çocuk Emanet Sistemi” ile çalışan Ops!Playkids, franchise sistemiyle büyümesini sürdürüyor. Fuar süresince yeni iş birliklerinin de yapıldığını bildiren marka yöneticileri, 2015’te eğlence sektöründe Ops!Playkids marka adının sıklıkla duyulacağının haberini veriyorlar. Yeni yatırım alanları ile ilgili stratejik lokasyon belirlenimlerinin hızla sürdürüldüğü şu günlerde, franchise yatırımcılarıyla birlikte yoğun bir tempo içerisinde olduklarının altını çiziyorlar. Bu da fuar öncesinde belirttikleri şekliyle “detaylı firma tanıtımı gerçekleştirirken, özellikle Franchise Sistemi ile ilgili etkili potansiyel grafiği ortaya çıkartma” hedefini yakaladıklarının da kanıtı oluyor…

Atrax 2015 için geri sayım başladı bile…

2015 yılı içinde marka büyüme hedefleri doğrultusunda hareket edecek olan Ops!Playkids, eğlence sektörünün sıkı takipçisi olarak takip edilen marka imajını da sürdürmeyi amaçlıyor. 2015 yılında gerçekleştirilecek Atrax 2015’e de katılım gerçekleştirme planlamalarını şimdiden yapan yetkilier, Atrax 2015 tanıtımlarının önümüzdeki yıl çok daha geniş bir hedef kitleye ulaştırılmasının yüksek fayda sağlayacağını düşünüyorlar. Bunun yanı sıra yabancı katılımcı firma sayısının da arttırılmasının, ülkemiz sektör temsilcileri ve yatırımcıları için farkındalık yaratacağını, eğlence sektörünü hareketlendireceğini ve rekabetin çıtasını yükselteceğini öngörüyorlar.

 

 

To Top